Ida ❤️ Ikea = sant 

Idag blev det  en sväng till Ikea efter att D slutat jobbet. 

M och jag hämtade upp honom på jobbet så drog vi dit 😍 fick ju inte köpt allt förra gången. Då vi inte har bil eller kan låna bil av någon i närheten med dragkrok.. Därför passade vi på nu när M är här under veckorna. 😉 och dessutom har bilen med sig denna veckan. ^^ 


Detta kom vi hem med 😍 två vitrinskåp, lite smått och gott och inreda med + balkong bord o två stolar. 😆 de sistnämnda va inte planerat nånstans! Men de va rea så passade på ^^ 

Väl hemma packade jag såklart upp inredningen först ^^ medans karlarna lämnade tillbaka släpet på Ikea (Japp vi lånade deras ^^) Jag älskar nya saker! Det  är nästan som när jag var liten. Då skulle jag alltid sova med nya saker 😉 Fick jag något i present blev jag så glad jag inte lämnade grejernas sida ^^ Nästan likadan än idag ^^ men behöver inte sova jämte dom, men blir sjukt glad av saker 😍😉 

Och idag hittade jag mycket Rea saker ^^ Dom flesta sakerna hade röda lappar ^^ sånt gillas! Väldigt mycket! 😍😉

Blev en skål till mina “bollar” jag köpte förra gången vi var där. 😉 


Även vasar för sticklingar ^^ och tre krukor att odla i. Gått från 79 till 29 kr 😉 bara för säsongen är över behöver inte det betyda att man inte köper sakerna längre 😉 kan ju spara till nästa år! Eller odla inne! 😃 Har redan en stickling jag hoppas ska slå rot. För nån av katterna har dragit av den.. 😔


Det “råkade” bli 9 kaktusar med ^^ kunde inte riktigt bestämma mig för vilken paket jag kunde avvara.. Så fick bli alla tre 😆😜 

Tyvärr avskräcker inte kaktusar katterna!! Idag efter Ikea kom vi hem till en kaktus på golvet! Gah! Inez stöd och gosade med en innan idag.. Trodde det kunde avskräcka men icke sa nicke! 😥

Nu är jag sjukt trött! Varit uppe sen 8..(!!) Och  hållt igång mesta hela dagen.  Jag brukar inte va uppe så tidigt som du vet 😜 men kunde inte somna om och somnade vid 4 pga katterna så rätt slut idag! 

Så säger godnatt här! 

Ha det bäst så hörs vi snart igen ! 

Leave a Reply

