Hej och välkommen..

Till hajk ska ni vara… Idag ska vi prata om mesar, men inte vilka mesar som helst utan blåmesar! 

Här och nu är klockan 01.47.. Jag ligger i sängen och borde gjort det för längesen. Men som vanligt drar saker ut på tiden, kan inte sluta titta på rederiet, ska ringa mamma och säga godnatt ❤️ (haft det som rutin sen jag började va hemifrån på nätterna och hon var iväg nånstans, känns konstigt om vi inte säger godnatt!)

Vad har hänt för spännande denna dag hos fröken Ida? Hmm.. Vaknade på tok för sent som vanligt, fast sista gången jag tittade på klockan va den 4:45 så inte konstigt om man sov lite längre idag.. (Sover iof alltid länge men de talar vi tyst om 😜

Vi pratade redan igår om att åka ner till stan och plocka lite pokémons och sånt tjafs 😉 Det gjorde vi, men vädret började varna för regn genom och bli molnigt som fan och mörkt!!😕 När vi stod vid busshållplatsen började det att stänka.. Och när bussen kom fram till hållplatsen va den blöt som f.. Tur vi bestämde oss för att åka hem 😉 På väg hem fick jag världens huvudvärk så blev soffläge och huvudvärkstablett en stund. När huvudet mådde någorlunda fick jag den briljanta idéen att måla om fyra krukor 😜 ingen bra idé när huvudet molar.. Men sagt och gjort, fick sprayat dom 😍


Krukorna blev riktigt bra ❤️ (enligt mig ^^) tyvärr så såg jag när dom stod på plats att jag får lägga ett lager till imorgon ☺️ har råkat missa på några ställen.


Ett lager till och dom blir top notch som en kompis alltid säger ^^

Ikväll har det varit Rederiet för nästan hela slanten ☺️ Blev en snabb koll på en video på Youtube först sen Rederiet, tror vi såg 4 avsnitt..tyvärr blir det inget rederiet under veckan för M kommer imorn och ska vara här under veckan igen. Och vi är på olika säsonger så blir svårt och se.. Men men. Mer och se framemot till helgen 😉


Min dag i foton 😉 lyckades ta över ett gym i pokémon, (fick bara ha de i 20 min.. Men kul ändå ^^) sen kunde jag evolva två nya ^^ och så hittade jag en lapp idag vid min säng 😉😍

Men nu blir det Simpsons spelet och sen sova ☺️ hoppas på bra energi imorn så jag kan fixa här hemma lite 😜

Ha det bäst så hörs vi snart igen!

Leave a Reply

