Förberedelser..

Inför vintern har startat 🙂

idag har alla mössor och halsdukar tvättats 😉

Jag gör typ nada idag, går bara runt och “piffar”lite här och där. Hittade min dröna låda idag full med foton så det har jag tagit tag i och satt upp lite foton. Även tagit lite foton ur förra årets kalender och satt in i ramar. 🙂 Så nu är de “bara” resten som ska bytas i 😛 Har asgamla kort i ramarna och försöker hålla mig till att byta nån gång om året så man får “färska”kort däri! 🙂

men inte blivit av sen jag flyttade hit och de är över ett år sen.. *skäms på dig Ida ;)*

Börjar få bra ordning här hemma nu och glad att jag har lyckats få de så bra, de tar tid, men det får de göra, det kostar och få de hem man vill ha 🙂 Finns självklart saker kvar jag vill ha, men det får man ta i den tid man har råd och möjlighet och köpa in 🙂

Nu ska jag se om vi ska göra mat eller vänta in M som kommer när som.

Ha de bäst så hörs vi snart igen! 🙂

Leave a Reply

