Ja..Alltså.. Hmm..

Jag vill så gärna blogga och har eg massor och skriva. 

Men det står still. Jag får inte fram det jag ska skriva och får jag det så låter det dumt eller jag säger det på ett sätt som kan bli så fel. 

Därför är de torka på bloggen..

Ikväll har jag gått igenom foton sen jag startade mitt Google konto och hittat massa fina kort jag skulle vilja framkalla, men varför ska det va så jäkla dyrt och göra det? Min plan har varit och ha en fotovägg med alla medlemmar i familjen, vänner djur mflr. Men framkalla alla dom + i vettig storlek kostar det som f.. 

Här är ett axplock på bilder jag gillar 😍


Jag ska krypa till sängs nu. Inatt ska jag förhoppningsvis somna utan miljarder tankar i skallen! Igår gick den på högtryck! 

Ha de bäst så hörs vi snart igen! ❤️

2 thoughts on “Ja..Alltså.. Hmm..

Leave a Reply

