Den är uppe! 😃 | 1 år! 

Äntligen är fläkten uppe!

Jag har velat ha upp den sen vi flyttade in! Vilket är exakt 1 år sen idag! (!!) helt sjukt, men sant! 

I vilket fall som helst så utnyttjade jag tillfället att en kompis bor här några dagar.. 😃 lång är han med ^^ så lät han hjälpa D att sätta upp fläkten! ❤️


Jag har censurerat hans ansikte för jag vet inte om han vill vara med här ^^ 

Fläkten är uppe och sovrummets temperatur har genast sjunkit med flera grader ! Awesome! 😍 nu kan jag kanske sova utan att rinna ur sängen! 😜 

Och jo, ett år sedan idag vi flyttade. Vi höll på till klockan 2 på natten.. Sista vändan fick vi köra i åska och regn! 😱 


Pga nycklarna kom så sent på dagen blev det sent. 😕 men vi kom in i nya lägenheten och här är vi kvar! 😍❤️ och det tog exakt ett år innan lampan kom upp i sovrummet 😂 bättre sent än aldrig liksom

Nu ska jag klirra sängen och gå knoppa! 

Ha det bäst så hörs vi snart igen!! 

Leave a Reply

