Måndag | Netto 

Farligt farligt och gå till Netto! ^^

De kostar massa pengar! Speciellt eftersom halva butiken innehåller inredning och annat krafs man inte behöver. Men! Det kan finnas mycket bra saker oxå! (Som idag!) Vilket det kan råda delade meningar om ibland 😂 

Jag och M (han som bor här några dagar) gick dit och skulle handla lite till middagen och så. Jag hade haft planer sen igår på att gå dit idag , men fick inte riktigt tummen ur. Valde att damma och plocka lite istället ^^ Men när M kom från jobbet ville han gå till affären så jag föreslog Netto. ☺️ och damn vad många fina saker dom hade idag! (Ska dit imorn igen och då tror jag en specifik sak följer med hem som jag såg idag 😜) vad får ni veta imorn isåfall ^^

Iaf, först hittade jag mobilskal,25 kr och faktiskt riktigt bra och snyggt! Jag valde guld!


När jag köpt det så tog vi lite Coca-Cola, och nej jag dricker inte det rävgiftet, det var till D. ☺️ Ja energidryck är minst lika mycket rävgift som Coca-Cola..

Men sen lyckades jag såklart sniffa till mig ljuslyktor och tavlor! 😂 tavlorna skulle jag bara ha!


39 kr styck. Alltid velat ha tecknade tavlor och Ikea slutade tyvärr sälja sina så det va ingen tvekan! Dom skulle hem och dom skulle sitta ovanför tv med! Btw, lampan är ny på sin plats. Fast lampan är gammal som gatan 😉 fått den av en kompis men den har stått gömd i ett annat rum så tyckte den skulle fram och få visa sig ^^

Jo, ljuslyktorna.. Sååååå fina! 💜💜 blev helt till mig när jag såg dom. Svart och koppar är svårt att motstå 😉


Dessa vackra skapelser ! 😍 Du behöver absolut inte tycka om dom, men jag tycker absolut om priset! 🤑 12.90 st! 😮

Jag är iaf supernöjd med dagens inköp på Netto. Alltså självklart  blev det inte bara “skit” jag köpte utan även grönsaker och lite annat smått och gott ☺️

Hörs imorn! Får se om det blir mer inköp imorn eller inte 😉

Ha det bäst så hörs vi snart igen!  

Leave a Reply

