Söndag | Invigning

Så va snart denna vecka slut..! Den med..

Veckorna går på tok för fort! Ibland lite fortare än man hinner med!

Jag sitter just nu vid datorn och ser på TLC, är CakeBoss repris. Såg dock de i måndags, men finns inte mö annat och titta på just nu! ^^

D är iväg och lämnar tillbaka bilen vi haft några dagar nu, jag skulle egentligen varit med, men mår inte helt 100.. Sjukt ont i hela kroppen som jag skrev igår. Det va inte de lättaste och ta sig ur sängen imorse. Det gjorde ONT! Kroppen är stel och jävlig. Kallas nog rejäl träningsvärk. 😉

Kvällen har tillbringats på soffan med datorn igång, på det nya databordet! 🙂 Skitbra uppfinning ^^ Och lätt värd 199 kr ! 😀

img_1220Och lite kinapuffar till det 😉 Är de helg så är de 😛 Skönt och kunna slappna av och förhoppningsvis bli av med värken! Viafree är det bästa som finns!

Har dammsugit, och fixat en del, ska bara fixa köket och ge katterna burkmat innan våran nattgäst. Ralf gillar inte folk, så han kommer nog gömma sig. =/

img_1217

Fått ordning på mitt smink med 🙂 Fyllt upp den andra med nu! 🙂 Finns dock mer som ska i där, men lyckats tömma glossyboxarna som bara stått fulla med saker. 🙂

Nej, nu blir de de sista och sen slappa tills jag ska lägga mig 🙂

som vanligt blev de massa babbel igen.

Men ha de bra så hörs vi snart igen! 🙂

Leave a Reply

