Pokénad | Apple butiken 

Idag har vi återigen varit på pokénad 😉

Insett att vi går mer när vi har lånat bil än vi gör utan bil..varför är nästa fråga. ^^

Först var jag på ett möte om min framtid, efter det gick vi lite i stan och tog lite pokémons. Eller ja, egentligen gick vi bara i stadsparken. 😉 Finns fyra eller om de tom fem stop ganska nära varandra..Så där är perfekt och vara ^^

Lät D ha min telefon medans jag var på möte, så han kunde ta några pokémons till mig om det dök upp ^^ han hade faktiskt tagit en del på dom 50 min jag var där. Och nej jag vet ingenting än om min framtid,ska på fler möten med andra människor för att se vad som kan göras 😀 


Efter alla turer med pokémons, blev tre olika ställen innan vi hittade ett någorlunda bra ställe. Igår va mycket bättre 😕 så åkte vi till Väla och gick till Apple butiken. Jag har upplevt att mitt batteri inte håller standarden. Jag vet att Pokémon GO drar mycket men jag lever med powerbank i hela tiden efter ungefär 3 timmar. Men hittades inget större fel på batteriet. Men fick en del tips på hur jag kan spara på det. Och dom tipsen har fungerat ganska bra ikväll. Batteriet håller sig mycket bättre efter att vi stängde av en del skit som låg i bakgrunden och drog ström. 😃 bra med kunnig personal som kan hjälpa till. 💜

Hem, laga mat, maten va nog klar vid 20.40.. Jag  veeeet, sent som fan. Men tiden rann ifrån oss.. Den har en förmåga att göra det när vi hittar på saker 😉😝 vi har helt enkelt för roligt på våra  strapatser.^^

Va in på Panduro med, såg på instagram om nya notis lappar dom sålde nu.. Självklart ska nörden Ida ha dom…😂


Men sååååå fina och kommer lätt att användas ^^

Nu går ögonen i kors, klockan är 02.00 och jag borde göra mig redo för sängen.. En dag imorgon med.. Ganska mycket och göra imorn.. 

Hoppas hinna / komma ihåg och fota alla inköp som gjordes igår på Ikea bla. ^^ 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

PS,dagens steg.. 


😱😱😱😱

2 thoughts on “Pokénad | Apple butiken 

    • Nej! Detta är enbart steg vi har gått. Bil räknas inte i appen.. Men helt sjukt. Men det är..roligare att gå om man gör nåt kul under tiden. Såsom pokémon go

      Like

Leave a Reply

