🎵Ont det gör ont..🎵

Och de gör inte nådigt ont i hela kroppen heller! 

Men det har sin förklaring, Har burit en del möbler idag och tydligen uppskattades inte det av kroppen.. Vilket jag kan förstå.. Bära saker jag inte borde bära.. Bla lyfta upp hyllor på varandra och sen skruva ihop dom med varandra.. Det va iof sjukt lätt och få dit beslagen, betydligt lättare än jag trodde 😃

Förlåt för beskärningen, men hänger foton ovanför som inte behöver vara med här och så ^^

Så nu sitter dom ihop och katterna har svårare att riva ner dom! 😉 även byggt ihop dom sista lådorna till hyllan ☺️


Så står dom på plats och nu finns det även vita dröna lådor under. ☺️ kommer bli kanon när det väl är klart! Ser ett ljus i tunneln 😉 från ett totalt kaos för nån dag sedan till lite ordning är fan inte dåligt 😉 

Har även burit byrån från hallen till sovrummet ☺️ de va lite meck och lyckas flytta den själv. Men envisheten tog över 😉😂


Imorn får vi besök ☺️ En kompis till mig som fått jobb här nere ska bo hos oss några dagar tills han får sitt andra boende 😃 

Det kommer komma mer bilder en annan dag. Där jag visar allt som köptes på bla Ikea i torsdags. ☺️ Men då måste jag komma ihåg att fota på dagtid så det blir bättre bilder. 😉 minnet är bra men kort! 

Nu behöver händerna smörjas och jag sova. Så säger godnatt! 

Idag blev inte många steg, men telefonen har mest legat på ett och samma ställe med musik på när jag fixade ☺️

Leave a Reply

