Månadens glossybox 😍

Idag knackade det  på dörren och där stod en tjej från Bring med det bästa paketet på hela månaden  😍💜

Även om jag sov när hon kom kunde jag inte somna om när jag hade paketet 😉 slet upp paketet i sängen och kollade igenom och blev glatt överraskad. Även om jag inte fattade vad allt som var i den nyvaken 😂 


Men när jag har testat allt och kollar igenom blev jag riktigt glad 😍 En del grejer i den som jag velat prova men inte köpt. 😉 Speciellt brynkrämen. Alltid velat testa men inte blivit av. 


Ska bli spännande att att testa alltsammans. Och sjukt snygga förpackningar på det mesta 😍 läppstiftet och brynkrämen hade så sjukt snygga förpackningar. 💜

Glossybox är helt klart det bästa som finns! ❤️ Jag tycker 139kr i månaden är värt varenda krona 💜😍

Ha de bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

