Byråer |Städning

Jag har en liten paus i mitt städande och fixande 🙂 Precis fått i mig lite mat och nu tog jag med datorn ut för att ta mig en efter mat rök ^^

Idag har jag kört igång ordentligt här hemma, har tömt byrån i hallen och lagt i lådor och påsar, och sen dammsugit ur alla lådorna och flyttat på byrån.
För ikväll kommer de en ny byrå, vi har köpt en likadan fast högre och ha i hallen 🙂 Så vi kan organisera lite bättre. Så slipper vi kanske kasta in allt i hallgarderoben och riskera få de över oss när vi öppnar dörrarna. haha. För så är läget just nu 😉

Eg borde jag tömma byrån i klädkammaren med, men jag orkar nog inte de idag, får se helt enkelt hur mycket tid de finns kvar när jag har plockat upp i resten av lägenheten och fixat där. 🙂 Är en hel del att göra om man säger så.. Har inte brytt mig ett skit dom senaste dagarna vart jag har lagt saker och bara flyttat dom från punkt A till B utan att bry mig. haha. Är ju en dag imorgon med som jag kan ägna åt byrån i klädkammaren om inte annat ^^

Så lägeheten ser ut som ett jävla kaos och de måste åtgärdas, ska börja med att fylla på diskmaskinen och tvättmaskinen och köra igång dom, då försvinner betydligt mer än man tror 🙂 Borde plocka isär bordet som står på balkongen uppställt, men jag vet inte hur man gör , så de får D göra.. Hans jobb ^^

img_0966

Eg handlar allt om att hallbyrån ska in i klädkammaren och byrån i klädkammaren ska ut på balkongen som förvaring. 🙂 Och så kommer nya byrån i hallen istället. ^^

Ser att batteriet på datorn snart dör med, så den får sättas på laddning och sen köra på. 🙂 Musiken ska på och jag ska göra ett hem igen 🙂

Ha de bäst så hörs vi snart igen!

2 thoughts on “Byråer |Städning

Leave a Reply

