Nej jag ska inte flytta!

Fick en kommentar idag, där jag fick frågan om jag tänker flytta hem igen?!

Men nej, jag ska inte flytta hem igen.
Är det en synd att sakna sin familj?
Och dessutom skriva om det?

Jag tycker inte jag gör något fel i att både sakna och skriva om min familj. Min familj är min familj, och där ingår alla som står mig nära. Dom närmaste vännerna, mina bröder och mamma med c/o. Och även D då.. 🙂 Men ni verkar inte tro jag räknar D till familj, utan han bara är D..

Alla är lika mycket värda, men jag stod min familj / mamma väldigt nära, det gör jag fortfarande, därför är det jobbigt att dom är så långt bort, speciellt denna veckan då dom inte ens befinner sig i Sverige, och nej jag hade inte haft råd och åka även om jag inte köpt allt “krimskrams“.  Det är eg struntsummor om man jämför med vad en vecka på Mallis med all inclusive kostar.. Mina små Kina paket går kanske på runt 200 i månaden och då får jag MYCKET saker, eftersom jag nästan aldrig köper något över 50 kr /st så får man massvis med saker för en liten summa..  Väntar faktiskt på en del paket just nu 😉 Som alltid ^^

family-forever-text-sticker-7893

Men iaf, jag tänker inte flytta till Mark igen, jag trivs som fisken i vattnet här och jag vill inte bo nån annanstans, eller jo, självklart hade jag velat flytta, men då ska D och pälsbollarna med såklart. Dom är MIN familj här nere. Inget annat ❤

Kanske fått lite mer klarhet i varför jag inte är på Mallis och varför jag saknar och skriver om min familj. Lägger dock inte ut kort på dom utan bara på mamma, för det har hon godkänt!

Ha de bäst så hörs vi snart igen ❤

3 thoughts on “Nej jag ska inte flytta!

  1. Ok då är saken mer klar om att du ändå trivs och ska bo kvar.

    Hur mycket pengar läggs på tobak o energidryck i månaden då?
    Det måste ju vara betydligt mer än dina Kina paket. Köper du cigaretterpaket varje dag eller varannan? Går ju räkna ut.

    Då hade du ju teoretiskt sett kunnat sluta röka och istället åka på familjen semester.
    Med viss planering före.

    Men allt är relativt och jag har förstått att du inte kan sluta röka osv.
    Tråkigt.

    Like

Leave a Reply

