Pokénad | 

Som ni kunde läsa i förra inlägget mådde jag inget vidare.. 

Så jag föreslog att vi skulle dra till stan och plocka pokémons och pokéstops så jag fick lite mer bollar. ☺️ hade bara 2 kvar när vi begav oss mot bussen. 😝 

Som vanligt tog vi en del stop på vägen med bussen, dom flesta går att nå via bussen ^^ även pokémons ibland 😉


Tog en del roliga pokémons man inte ser på nåt annat ställe än i stan. 😀 Pikachu var lite kul, när jag sa till D att han va i närheten kom ungar och undrade vart han var. 😉 dom sprang som stollar när jag berättade var han befann sig 😉😂

Och sen dök Jynx upp, henne ser man typ aldrig. Men jag hade sjuk tur som lyckades ta henne , medans D inte fick henne. 😔

Samtidigt är det vallåkra träffen denna helgen så halva stan är avstängd och massvis med folk som vill se på bilarna. 😉


Även någon som har roat sig med att lägga nån form av diskmedel i ena fontänen. Skumt värre 😂


Nere i hamnen står denna stora träsax, vet dock inte varför just den står där. ^^ Nån som vet? Vi trodde det stod på lappen, men där står bara att det inte är någon leksak man ska klättra upp i. 😕

Lyckades dock inte kläcka mitt 10 km ägg nere i stan men gått lite hit och dit sen vi kom hem och till kläcktes det äntligen!! 

Och i det låg en…. *trumvirvel*


SNORLAX!!! Som jag har kämpat för att få honom, han är i princip omöjligt att hitta ute. 😕 men jag fick honom! Jag sjöng hela vägen hem! “Jag har fått en SNORLAX!!” Folk undrade nog vad jag är för knasig typ 😂 

Nu blir  det ett avsnitt av rederiet till ☺️💜

Ha de bäst så hörs vi snart igen! 

PS; 


Leave a Reply

