Det gör ont..

Ni tror nog inte det..
Men det gör ondare än ni tror att ni har åkt men jag inte hade möjlighet att följa med..

Ni kanske inte vet det, men min familj åkte till Mallis idag för semester.

Och jag hade inte råd eller möjlighet att åka med, eller ja, möjlighet har jag, men inte råd. Det kostar ju en del att åka dit..

Men iaf, så gör det sjukt ont att hela min familj har åkt iväg (allihop) och jag är kvar här.. Jag hade oxå velat ha en vecka med bad och sol och familjehäng. Jag uppskattar det än mer sen jag flyttade ner till Skåne. Eftersom familjen inte finns runt mig längre blir jag extra glad om jag får umgås med dom. Speciellt lilla S, det går så himla fort. Hon är redan ett halvår, och tiden går på tok för fort. Jag njöt varenda sekund på Gotland då vi fick vara tillsammans allihop i dessa dagar. Familjen är ändå det viktigaste ❤

Jag känner att jag inte får det och låta bra med resan, utan de blir mest bara osammanhängande babbel.. =/

Skitsamma, jag säger Over And Out!

5 thoughts on “Det gör ont..

  1. Älskar dig ❤️❤️förstår det känns ont när de åkt o inte du kunde. Ville så gärna kunna ha råd så vi kunde åka med. Din familj är helt underbar. Är så glad att jag numera får vara en del av den ❤️❤️älskar dig Ida ❤️❤️

    Like

  2. Men du hade ju kunnat spara till det om du lagt undan lite varje månad. Istället för krimskrams el cigaretter tex.
    På sikt hade det gått.
    Sen blir det ju så med när man inte har en inkomst tyvärr.

    Har du funderat på att flytta hem igen?

    Like

  3. Du återkommer i din blogg om saknaden till “din familj “. Då inte din familj som i din sambo utan som i din “gamla” familj.
    Det är som en ständigt återkommande röd tråd genom din blogg. Saknaden. Efter dom.
    Därför frågar jag detta

    Like

Leave a Reply

