Tiden går för fort!

Helt sjukt, men det är över 1 år sen jag flyttade ner. 

Ena stunden känns det som jag bott här i all evighet, och andra som de va förra månaden som jag flyttade ner. 🙂
Och en sak är lite roligt, jag har skaffat appen Timehop, och den visar mig bilder dagligen för vad som hände för 1-2-3år osv.. Och igår fick jag upp dessa! 🙂

img_0617

Tänk så små dom var ❤ Och tre små kissar som utforskar lyften och livet i Helsingborg i stället för lilla Örby 😉

Dom är lika söta än idag såklart ❤ Men betydligt större som ni sett innan 😉

Jag ska även försöka redigera en film till från ön, minst 1 film till att redigera, tror dock det blir två, men de märker både du och jag 😉

Leave a Reply

