En liten pokénad 😉 | Bil

Man får passa på när vi lånar bilen 😀

D har lånat sina föräldrars bil. 😀 Så vi passar på och åka ut på lite tur. 😋

Vi har varit på dom flesta ställen idag, Pålsjö krematorie, pålsjö skog, Sofiero, gröningen och pålsjö bad 😀 allt för lite pokémons 😉

Men fick tag i en del och lyckades få ihop så jag kunde evolva mig till en ny jag inte hade innan 😍


Dessutom levlade jag till 20 idag med 😃 *happy* 

Även om vi hade bilen med oss så blev det ändå massa steg gångna 


Och det känns i benen, när vi kom hem var benen helt slut på oss båda. 

Här kommer lite bilder som är tagna under dagen 😃


Vi träffade Henke Larsson med 😉


Och så låg vi nere vid stranden och slappade i några minuter 😍

Var en snabb sväng till Väla med för att få mitt skärmskydd utbytt på garantin. 😉 och köpt en kabel på Clas Ohlson 😀

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 💜

One thought on “En liten pokénad 😉 | Bil

Leave a Reply

