Ooops!

Jag ramlade med huvudet i en burk med färg igår! 😉

Eller så kanske jag hittade en gammal förpackning med färg som D haft i sin lgh så länge jag har känt honom. Men har inte kastat den av nån anledning och igår förstod jag anledningen! 😉
Jag var sjukt trött på min utväxt som hade blivit under några veckor!
Meningen var att jag skulle vänta till i slutet av månaden med att göra det.
Men när jag såg den här paketen slog jag på stort 😉

Ett problem bara.. En förpackning räcker inte till mitt långa tjocka hår. 🙂 Så kammade ut de så gott jag kunde när jag la i färgen och hoppades de skulle funka okej iaf. Visste att de inte skulle gå till 100 % och ack vad rätt jag fick. Jag kommer få lägga i en paket till, men blev ändå nöjd med resultatet! ❤

img_0594

Back to det bruna! ❤ Men är lite skönhetsfel i nacken och i längderna.

Men blev nöjd ändå, men stör mig på att jag blev finare på förebilden än efterbilden :’)

Ha det bäst så hörs vi snart igen ❤

Leave a Reply

