Mitt mående | Bröllop 

Jag vill inte vara yr längre! 

Idag har jag mått som nåt katten har släpat in.. Yr som en tok om jag går mer än några meter. 😒 känns förjävligt och va yr. Det förstör ett helt humör / mående! 

Jag mår bra av att sitta still och inte röra mig för mycket. Frågan är bara varför jag mår såhär? Trodde först det var att jag hade ätit och druckit för lite vatten. Så har både ätit mer och druckit en massa vatten, men inget hjälper! 😕 Kanske släpper under natten 😃


Men har hunnit skriva två brev iaf 🙂 och ja, jag har alltid kaos när jag skriver brev ^^ 

D har varit på bröllop idag, men min sociala fobi satte sig emot att jag skulle gå! Jag klarar inte mycket folk, och speciellt inte om det inte är så att jag känner alla. Jag mår inte alls bra i såna sammanhang. 😕

Men fått se massa foton från bröllopet. 💜 D hade med sig kameran och fotade så jag fick vara med lite iaf ändå. 🙂 och riktigt fina bilder blev det 💜😍 


Dessa är bara några av dom! 💜  Jag hade gärna varit med, om jag bara hade klarat det! 💜

Nu blir det nåt avsnitt till på rederiet innan vi kryper till kojs! 🙂

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

One thought on “Mitt mående | Bröllop 

Leave a Reply

