Ett kap! 

Jag tror mitt bästa köp på länge är i söndags! 

Ni kanske inte vet det, men efter Gotland åkte vi till mammas lägenhet och sov där. Stannade i typ 16 timmar i mark ^^

Och på dom timmarna hann vi med att sova, åka till Borås och handla “lite” hudkräm och träffa tre kompisar 💜

Dessutom hade jag gjort upp med en kompis att jag skulle köpa hans säsonger med Rederiet han redan har sett klart 😃 sagt och gjort, 6 säsonger följde med hem än så länge och det är nog det bästa jag har köpt på länge! (Vet dock inte vart dom ska få plats i hyllan 😂) vi har bestämt jag ska ge halva priset på vad han ger när han köper dom. Så ger 50 kr styck. 😀 Jag och D ser på säsong 1 nu och är inne på andra skivan! 💜  och fler säsonger följer med hem när jag är i mark nästa gång 💜 *längtar*

Så sjukt bra och så nostalgiskt att se igen 💜

Nu blir det fler avsnitt som ska ses innan kudden ropar! 💜


Ha det bäst så hörs vi snart igen!

Leave a Reply

