Home Sweet Home! 

Käringa (jag) är duschad, smörjt in allt en ska smörja in och ligger nu i en nybäddad säng! *njuter*

Vi valde att åka hem idag, det var absolut inget måste, men saknade katterna så mycket så ville bara hem. ☺️ 

Igår kom vi hem vid midnatt, tog betydligt längre tid att köra hem än det brukade. Brorsan hade problem med ett däck på sin husvagn så vi fick stanna lite då och då och pumpa det. Det läckte tydligen pga sprickor och en skruv som hittades i det när dom kollade. Vet inte 100 men tog en jävla tid och komma hem i vilket fall som helst 😜 

Men hem kom vi iaf, eller ja, vi valde att åka till mammas lägenhet och bo där inatt. För att imorse bege oss mot Borås för lite shopping. Hade hört att dom sålde min nya favorit hudkräm där för 5 kr burken. 😉 visste att gekås hade den, men orka åka dit för lite hudkräm. 😉 Så ekohallen i Borås fick celebert besök ända ifrån Skåne för att handla där. 😂

Köpte med mig 10 burkar, insåg i kassan att jag hade råkat ta en burk med Cocos i, och det tål ju inte jag. Men mamma tyckte jag kunde lämna den i hennes lgh så kunde hon använda den sa hon 🙂 perfekt! Slapp jag “kasta” den. 🙂 men 9 burkar kom med hem så nu klarar jag mig ett tag. 🙂 så jäkla go och dessutom i små smidiga burkar. 🙂 

Har tyvärr ingen bild på dom nu, men tänkte göra ett collage imorgon om vad jag har köpt på ön och så. 🙂 så då kommer dom vara med där. 🙂


Katterna blev överlyckliga när vi kom hem idag 💜 på bilden ser ni även våran “lilla” packning ^^ bla en kattställning i bitar. Hade köpt den av en kompis och passade på att hämta upp den idag 🙂 det va bökigt med all packning , men hem kom vi vid 20 snåret. Då fick D åka direkt och köpa lite basvaror man behöver ha hemma, bla frukost och kvällens måltid. Vilket förövrigt blev korv i bröd. ^^ enkelt för två personer som inte haft en lugn stund idag ^^

Nu däremot ska jag sova!

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 💜

PS, påbörjade ett inlägg medans vi väntade på båten igår, men skrev aldrig klart eller publicerade det.. Men här kommer en skärmdump om det intresserar? 

Leave a Reply

