Bildbomb | Glossybox 

Igår när jag kom hem fanns massor med paket till mig som ni vet 😉 idag har jag fått tummen ur och fota grejerna! Men inser nu att jag glömt två så ska fota dom med. Bara att där dom är är det upptaget just nu 😉

Iaf så kom min andra glossybox ever. Jag är supernöjd med deras produkter! Alltid något spännande man aldrig provat innan eller något man provat innan och får chansen att fortsätta testa 🙂 helt enkelt supernöjd och betalar gladeligen 139 kr i månaden för fem produkter man inte vet innan vad det är ^^ 


Detta är månadens box 🙂 after sun, deodorant, smokey eye pen,makeup removing balm och hårsnoddar. Såna hårsnoddar har jag velat prova länge, men inte fått tummen ur att köpa 🙂 ska bli spännande att prova dessa produkter. Men vet inte riktigt vad removing balm är. Skriv gärna om du vet vad det är 🙂

Och sen fanns det en del Kina paket 😉

I dom fanns detta  🙂


En roller med nålar för bättre hy 🙂 får se om jag ens vågar prova den 😉 Tre Läppstift, ett blått ett svart och ett lila 🙂 även en piller burk 🙂 har nån fetisch för pillerburkar och läppstift just nu 😂


Här är min hudkräm, en burk innehåller 80ml , helt perfekt storlek 🙂

Nu ska vi se på rederiet och njut av vårat städade hem. Städat hela dagen 🙂 ska även trycka i mig lite värkmedicin så jag slipper värken i benen… 😣

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 💜

3 thoughts on “Bildbomb | Glossybox 

  1. Det står på lappen som följer med vad removing balm är och hur du använder det 🙂 Smörj in det i ansiktet/runt ögonen och skölj med ljummet vatten för att ta bort sminket och använd ansiktstvätt efteråt för att få ordentligt rent.

    Like

Leave a Reply

