Hoburgen | Pokemon Go

Idag har vi varit och kikat på hoburgsgubben ^^ Och såklart ätit där med. 🙂

Vi startade dagen med att åka till Hoburgen, skulle eg varit tidigare dagen startade, men eftersom jag sov som en stock så vaknade jag typ 30 minuter före vi skulle åka 😉

Tog mina piller och åkte iväg 🙂 Även åksjukepiller och det är jag glad för, kände hur magen bråkade för mig så himla glad att jag tog den 🙂

När vi kom fram så åt vi världens goaste mat typ 😉
155b6b6d-9fa1-460d-a4a6-36e925b25a30

db210fad-a991-4690-93e1-912db742f466ebb6bcde-aa60-4350-afea-da45dfe31554

Här är en del bilder på dagens mat och vad vi åt och vad vi såg på 🙂 Och såklart så spelade vi Pokémon Go när vi ändå var där 🙂 Fick en del roliga faktiskt, några jag inte ens hade innan har ramlat ner i min väska idag 🙂

 

En del i ägg och en del har jag fångat själv nere vid Hoburgen ❤

Nu ikväll har vi spelat kubb för sista gången för detta året! Och nu sitter vi ute och äter chips och dip och grönsaker att dippa. 🙂

aa4a7cac-eac0-43cb-af53-e5f84e65e39c

Tyvärr så loosade vårat lag ikväll.. IGEN! Det gjorde vi även igår 😉 Vi är uppenbarligen inte så bra på kubb 😛

Nu ska jag hämta kaffet åt folket här 🙂 Så vi hörs en annan gång!
Får se om jag lyckas blogga något imorn. Beror helt på hur resan går och om jag sover och sånt crap! 😉

Ha det bäst så hörs vi snart igen! ❤

Leave a Reply

