Tisdag | Fotobomb

Damn vad tiden går.. Redan tisdag och bara 4 dagar innan vi åker härifrån 😦

Lika drygt varje gång man måste packa ihop sina pinaler och bege sig härifrån! Vill inte!
Men samtidigt saknar jag våra små pälsbollar så de gör ont. ❤

Men de va inte det jag skulle skriva om 🙂

Idag är det varit en väldigt lugn dag, så lugn att jag nästan somnade när jag satt ute och läste, sjönk bara längre och längre ner i stolen. Men insåg sen att jag måste äta något och då piggnade jag på mig igen 🙂 Nu är det D som är seg och jag är pigg ^^

Vi var ute på en tur med cykel, eller ja, vi gick först vändan och tog cykeln andra vändan. Vid kyrkan är närmaste pokéstopet, vi är där minst 2-3 gånger per dag, ibland ännu mer! 😉

Och så hade vi ägg som var tvungna och kläckas, och jag lyckades efter en del turer, och lite extra promenader. 😉 Vad gör man inte för sina små pokémons 😛

Fick även en pokémon jag inte hade innan i ägget! ^^

Och kameran följde med oss även första gången vi var iväg 🙂 (Gående) så blev en del foton tagna 🙂

Det blev en del bilder som sagt ^^ Den sista var när vi var iväg på cykel 🙂 Och då mörknade himmelen 😦 Och de kom några regndroppar efter att vi kommit hem. Men de va inte många droppar, utan tog slut på 2 minuter. ^^ Men hann ta in alla pinaler som låg ute och alla dynorna . Sen va det över. Haha.. Jävla väder till att skrämmas! 🙂

Nu blir det snart mat här, så får nog hjälpa till att laga den 🙂
Idag serveras köttfärslimpa med diverse tillbehör. ^^

 

Leave a Reply

