Jag lever | mysig dag | Gotland 

Men prioriterar verkligen inte datorn i nuläget ^^ 

Den har inte ens varit  startad idag ☺️ igår hade jag igång den en sväng. Men då redigerade jag bara filmerna sen i förrgår. Men skulle äta så avslutade redigera mitt i. Hoppas få lite ork och tid imorn att redigera färdigt ☺️ så den kommer upp snart! Förlåt att det har dröjt, men lägger typ ingen tid på något annat än att umgås med familjen ❤️ och när jag har en ledig stund läser jag i min bok.☺️ “Det är ju bara lite cancer – Klas Ingesson”

Men idag tog jag mitt Premiärdopp i havet! 😋 var ner till havet igår med, men lyckades få kärring veckan med besked för några dagar sen så hade ingen större lust att bada igår. 😋 men idag hade den lugnat sig lite så badade två eller tre gånger med stollarna (brorsbarnen). 😋


Bilden längst ner ; kände mig faktiskt snygg och kände att jag såg bra ut på dom korten 😉


Bonnabränna? Detta blev när vi var nere vid stranden igår 😉 solen tog en aning mer än jag räknade med! Och en dag vid stranden idag med resulterade i armar som behöver omvårdnad i form av hudsalva 😉 

Ikväll har det blivit lite kubb och hemmagjord pizza 😋☺️


Himla mysig dag helt enkelt!❤️

Nu sitter jag och hör på hur dom spelar musik i bygdegården, bröllop där ikväll ❤️

Men jag ska ta och borsta tänderna och bege mig mot sängen. Så sjukt trött så funderar på hur jag ska orka ta mig till  husvagnen. 😰 kroppen skriker efter sömn! 😳 

Godnatt! 😴  

Ha det bäst så hörs vi snart igen! ❤️

Leave a Reply

