Paradiset i Sverige!

Äntligen är vi på plats! 🙂

Och såklart så är jag på Gotland 🙂

Vi flög hit vid lunch , och har redan hunnit handla en massa, fånga en del pokemons och även lyckats tömma batteriet på mobilen en gång 😉 Ser även att datorns batteri behöver sig en omgång av el den med ^^

Snart ska jag och D gå ut och ta lite bollar. 🙂 Finns tyvärr bara ett ställe i hela Eksta man kan ta bollar till pokémons. Och de är vid kyrkan, runt 600 meter härifrån. 🙂 Får se om de blir före eller efter maten, eller kanske både och? 😉 Vem vet? 😛

Har köpt mig en strandväska bla idag och fått lite grejer av mamma hon har köpt åt mig (har givetvis betalat för det..) Och hon har fått en del av mig som jag hade som jag inte vill ha längre. 🙂

Nu ska jag iaf dricka massvis med vatten! sååå törstig! Sagt jag ska dricka vatten i säkert en halvtimme, men inte kommit dit än.. 😛

Ha de bäst så hörs vi snart igen! 🙂

 

Leave a Reply

