Förena nytta med nöje.. 

Sen pokémon kom så har stegen ökat… 

Jag är inte världens bästa på att röra på mig, har satt in att jag ska gå ca 5000 om dagen. Men varit lite dåligt med det, det senaste. 😕

Men sen pokémon kom så har vi rört på sig en del. 😉 

och allt för man vill fånga lite pokémons 😉

Dagens “bästa” fångst är denna ; 

Ja, förutom blomman ^^ gick även till level 7 idag 😉😜 dom två är helt nya i spelet för mig. ☺️ hade dom inte förut. 

Ska ut på en liten tur imorn när jag ändå ska iväg och fixa brynen ☺️ Funderar på och åka ner och ha runt 2 timmar i stan och plocka nya och gamla så man Kommer upp lite till. ☺️ ska invänta D i stan. ☺️


Två stommar som var ute på jakt innan! ☺️😂

Nu spela lite Simpsons och sen sova ☺️

Ha de bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

