Tisdag 12/7

Hur mår du?

Jag mår bara fint, solen skiner just nu så finns inte mycket och klaga på 🙂

Dagen började perfekt! 😉 Posten knackade på dörren och ville ge mig två paket, det ena gick inte ner i lådan 🙂

En 24 pack med lypsyl från Kina 🙂 Såååå söta! ❤ Jag dog sötdöden en stund ^^ haha!
Funderar på och köpa hem en låda till fast med andra “dockor” ❤
Dessutom smakar och luktar dom som en fruktskål! ❤ Så underbart! Kommer nog rocka lypsyl nu ett tag!

I det andra paketet låg en film jag bad kompisen köpa på Gekås i söndags 🙂 30 år med galenskaparna . Har scenversionen sen innan, men ville ha den “riktiga” med, den dom har klippt ihop genom åren. Så dom har sin “riktiga” ålder 🙂

Tog fram kameran med och fotade lite 🙂 Fastnat i att fota närbilder, men har mina perioder med allt 😉

Men dom är helt naturell, ingen redigering alls.. Har inga redigeringsprogram i denna datorn. 🙂

Ikväll ska jag föra över dom sista filerna igår till datorn så jag kan redigera filmen sen helgen. 🙂 Men det är lite problem med att föra över. Min dator vill inte riktigt vara med, tog flera timmar att föra över ett av tre minneskort så vi får se när jag kan börja redigera den 🙂 Senast imorn hoppas jag. 🙂

Nu ska jag göra mig iordning och sen bege mig mot maxi 🙂 Ska handla lite med D..

Ha de bäst så hörs vi ❤

One thought on “Tisdag 12/7

Leave a Reply

