En snabbis.. 😆

..Alltså en Snabbis på bloggen.. ^^ 

Tänkte bara mest Kasta in ett inlägg 😋 

Jag ligger just nu i en säng i Skåne och det är inte den gamla vanliga. Utan en annan jag bara sovit i 1 gång innan 😜

Idag har kameran och min hjärna fått jobba.☺️

Jag har ägnat mig åt att Fotografer mer närbilder med det “stora” objektivet. Brukar få suddiga bilder med det annars, men låter man skallen jobba samtidigt och är extremt stadig på hand går det att ta väldigt vackra och fina närbilder. ☺️💜

Några av alla bilder som tagits idag.. #jagälskarattfota.^^ kan säga som så,kameran måste tömmas på bilder och laddas med ström  snarast. 😉

Som ni ser har jag även badat idag! 😆 och lekt med snapchat filter. ^^ 


Jag älskar att man kan lägga in filmer direkt i inlägget utan att behöva lägga upp det på Youtube först 😆

Nu ska vi sova.. Godnatt! 😴 

PS, lilla kameran är med, dock inte vloggat så mycket idag ,men blir nog mer imorn. 😋

4 thoughts on “En snabbis.. 😆

  1. Vad lik du är din far på det ena kortet där du badar!!Äntligen bad har du skrivit.Såg hans bröllopsbild du hade lagt uppp.
    Ögonen o ögonbrynen mäst.
    Är värdena bättre nu? Har du lyckats hålla efter?
    Fina bilder du tar. Har du gått sådan kurs?

    Like

    • Jag är en kopia av min far ☺️ det säger alla. ☺️ jag ville bada hela dagen,men det tog tid innan den blev öppnad och städad. ☺️ har inte kollat mina värden på några dagar. Men får ny medicin om en Vecka ungefär. ☺️
      Nej har inte gått någon kurs..är självlärd med fotograferingen.☺️😋

      Like

Leave a Reply

