En vanlig jävla fredag!

Så va snart fredagen över med, och de barkar mot helg. 

Jag har ägnat dagen åt att städa, eller ja, de är fel ord, men har dammsugit och torkat alla golven.
Vilket sker på tok för ofta, inte dammsugningen, men torkning av golven! Det är nog bland de tråkigaste jag vet. Men tog tag i de idag, behövdes verkligen, fanns fläckar överallt och nu helt plötsligt skiner golven igen 😉

img_7899

De finns en liten pälsboll här som inte är rädd för dammsugaren, eller jo, om den kommer för nära inpå, men detta avståndet passar perfekt för Inez! ❤ Och det var ju såklart awesome och jaga moppen när jag torkade golven ^^ Det var nog bästa delen av hela städningen enligt dom ^^
Men där delar vi lite uppfattning, jag tycker att vara klar och ha duschat av all svett mflr va de bästa av hela dagen 😉

Har även beställt min första Glossybox idag! 🙂 Man fick med en powerbank med ^^ Det va nog den som lockade mest! 😛

Nu sitter jag vid datorn, efter lite krångel att få igång den. Den bestämde sig för att få blåskärm idag! 😥

img_7913

Sååå kul när den bestämmer sig för nåt sånthär.. Speciellt eftersom det är en “ny” dator. Den är inte många månader och jag är inne på tredje datorn och två av dom har gett detta felmeddelande.. men men, datorn lever just nu och jag kan göra det här inlägget! 🙂 Får va glad för det lilla 😉 hehe.

Nu ska jag se vidare på tv och hoppas dom börjar sända nåt bra snart.. Trött på utbudet som är nu vid 21 och framåt..

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 🙂

Leave a Reply

