Vidgat vyerna lite..

Idag när jag tog en promenad bestämde jag mig för att vidga vyerna lite. 🙂 

Tog ett helt annat håll än jag brukar och hamnade på helt nya ställen. Eller ja. Åkt bil där x antal gånger, men idag gick jag. 😉


Hamnade ute vid väg 111. Visste inte ens de gick och gå härifrån dit. ^^ 

Men jodå. Kom ihåg hur jag gick så jag kunde gå samma väg tillbaka om jag gick helt åt helvete 😜 men behövdes inte. ☺️ hittade hem ändå. 😉


Hittade ett fint ställe jag kommer gå till med kameran ☺️ hade bara mobilen med idag. ☺️ 

Nu ska jag ta blodsocker inför att min diabetessköterska ringer igen vid 16.30. ☺️

One thought on “Vidgat vyerna lite..

Leave a Reply

