Fotorunda

Jag tog med mig kameran ut innan och fotade lite.. 

Mest behövde jag rensa skallen från alla tankar som farit runt i min “stackars” skalle under dagen..

Här är ett gäng oredigerade bilder jag tog idag;

18288af7-1fe2-4931-a88e-e2f024c1f75613b2f46e-dc7f-435d-bdc4-1b7f9df444f606aab597-fc50-4449-99c9-94048da4d1e5

Jag insåg hur roligt det är med kameran, men även hur bra det rensar skallen att fotografera. 🙂 och få se livet genom en lins istället. 🙂 Meningen var att jag skulle lyssna på musik under tiden, men kompisen ringde efter en halv låt så ägnade min promenad åt att prata om roliga saker med honom under tiden. 🙂 Tacka vet ja headset! ❤

Nu ska jag vänta in D ska komma hem..

Ha de bäst så hörs vi snart igen ❤

One thought on “Fotorunda

Leave a Reply

