En dag i Eslöv | Kalas

Idag har vi varit och kalas i Eslöv! 

Kameran var inte med, men de hindrar inte mig från att fota en massa med mobilen ^^
Sen att jag älskar kameran i mobilen gör inte saken sämre direkt 😉

(Klicka på bilderna om ni vill se dom i större format)

Vi har haft en riktigt bra dag, men känt mig sådär hela dagen.. Varit tung i huvudet och varit lite off..Men det gick bra ändå 🙂
Som tur är så fick vi skjuts hem, vet inte om jag hade pallat åka buss o tåg hem. (Blev lite åksjuk på vägen till Eslöv)

D badade i poolen, men jag valde att inte bada. 🙂 Tog inte med mig badkläder och kanske dumt och bada när man har problem med “fiffin” ^^ (Jag vet att ni ville veta det. haha)

Helt enkelt har vi haft en riktigt bra dag 🙂

Kan skriva mer imorn, är ensam hemma imorn 🙂 Då kan jag blogga, se på tv och youtube massor 😉 Jo, ska ladda mina kameror imorn. Börjar både bli dåligt med batteri och minne, så måste tömma dom med 🙂

Ha de bäst så hörs vi! ❤

PS, glöm inte och ta din medicin på en hel dag.. eller ja, glömde ta dom imorse och glömde även att ta med dom.. Så slutade tyvärr med ett värde på 22 efter kalas och massa go mat och ingen medicin.. Kunde varit värre, men det kunde helt klart varit bättre med! Har tagit medicin nu och hoppas de ska ha ordnat upp de lite 🙂

och imorn blir de såklart medicin som vanligt igen 🙂

8 thoughts on “En dag i Eslöv | Kalas

  1. Fick reda på idag att det finns en tablett som gör att man kissar ut sockret/dyr men värt det sa min vän som oxo är diabetiker

    Like

    • Vi har diskuterat den tabletten. Den ska tydligen gå på högkostnadsskyddet vad jag förstod. Men vi skippar den och tar långtidsverkande insulin på kvällen istället.

      Like

Leave a Reply

