Trött och sentimental?

Det känns lite som det hör ihop?

Jag är ganska trött ikväll, men lär säkert inte somna på en gång för det. Säkert så att jag får ligga och spela lite på mobilen innan jag somnar. (Just nu gravt beroende av wordalot) ^^

Men de jag skulle komma till, blir man mer sentimental när man är trött? Jag känner mig ganska sentimental av nån anledning. Kan va för jag gick igenom lite foton när vi kom hem från A o L där vi spelat kort för 4:e gången sen midsommar 😜 och det är samma spel med. 😉 men vi älskar det! 💜

10 faser (phase 10) heter det. 🙂 har själva köpt oss två kortlekar. ⭐️ och vi fullkomligt älskar att spela det! 💜 

Men iaf, satt och gick igenom kort. Och alla som känner mig vet att jag har ganska ont om kort på just min pappa. Han ville gärna inte vara med på bild och det är sjukt tråkigt nu när han inte finns med oss mer. 😞 Minsta lilla kort jag hittar så blir jag salig! Antingen fotar jag av det med telefonen eller så scannar jag det. 🙂 ikväll fotade jag av kort och hittade ett på pappa. 💜 dock bara i profil, men det är ändå ett kort på min pappa! 💜


Min älskade pappa som gick på tok för tidigt! 😢💜

Men men. Nu har jag babblat på massor och vet egentligen inte om vad.. Men är som sagt trött. Nu ska jag dra igenom Simpsons spelet och sen slumra 💜 godnatt! 

2 thoughts on “Trött och sentimental?

Leave a Reply

