Vad gör man? 

Om man ligger i sängen på tok för pigg för att sova? 

Jo msn kollar igenom allt på mobilen som behöver kollas och sen skriver man ett blogginlägg…

Va nyss inne på geek och det är farligt och gå in där! Man fastnar alltid för något! Enda fördelen är att det är sjukt billigt.. Men att frakten är så lång suger! Men värt det med tanke på priserna. Men jag vill ju helst ha grejerna innan jag beställt dom, och då är en månad sjukt lång tid! Vissa saker jag beställde nu senast kanske inte ens hinner komma innan vi ska på semester. Och de kommer bli sjukt störigt! Veta att de kommit rolig post när man inte är hemma är så tråkigt! 

Det är som sist jag var hos mamma, då skickade D mms var dag och visade vad jag hade fått får post och de va mest personliga brev och Kina paket! Fan jobbigt och veta att de dröjde typ 3 dagar innan jag fick se vad det var som kom. 😜 nyfiken som man är 😂

Men hoppas förra månadens beställning ( det som är kvar) kommer imorn! Gärna mina böcker med. Beställer från CDON den 17:e och dom påstår dom har 3-5 dagars leveranstid. Men de dellevererades så ena halvan kom förra veckan och andra hoppas jag kommer imorn. Har varit i Malmö sen i torsdags.. Kanske inte ska lova 3-5 när de tar längre tid? Roligare och bli glatt överraskad än att behöva vänta i onödan..

Ska iväg imorn en sväng så borde seriöst sova. Ögonen börjar ge med sig efter att jag skrivit lite här! 

Btw! Det kommer ett inlägg imorn förmiddag med bild på mig i långt hår. La in de på tidsinställt innan ikväll 😉

Ha de bäst! 

Och tack om du orkar läsa allting 😜

Leave a Reply

