Jag orkar inte..

Starta datorn och blogga. 🙂 

Sitter just nu framför tv och ser på änglagård 3 😊 vi har haft race. Så är på sista filmen nu. Sett alla på rad nu ^^ eller ja det är ju fel, men sett en per kväll vi varit hemma. ☺️

Idag har det inte hänt något speciellt, skrivit brev och planterat om tomaterna på balkongen ☺️ Dom behövde större krukor och igår fick vi äntligen hem jord ☺️ så gjorde slag i saken och planterade medans jag väntade på tvättmaskinen och skrev brev emellan det. 😜 Fullt ös medvetslös helt enkelt! 


Men man får roa sig bäst man kan när D råkade få med sig mina nycklar till jobbet i sin väska. Så kunde varken hämta posten eller bege mig nånstans. Förrän senare när D kom på att de finns extra nyckel 😉 

Men imorn ska jag åka till Berga och kolla på några saker. ☺️  Funderar på och åka ner mot stan och gå på H&M och kolla om dom fortfarande har billiga nagellack på rean ☺️ köpte där för några dagar sedan för 10 kr flaskan 😉 billigt och bra 😜

Har rensat bland mina nagellack idag och insåg jag behöver nya ^^ 


Blev “bara” 29 kvar ^^ haha! Men ja, jag älskar  nagellack, speciellt på sommaren. Målar naglarna runt 2-3 gånger per vecka nu. 💜

Måste ju variera sig lite 😉

Notis till mig själv, måste ta tag i att måla om min kruka jag fick av mamma sist jag var där. ☺️

Nej nu ska vi se klart på filmen! 

Ha det bäst!!💜

Leave a Reply

