H&M  | Sommarkort 

Jag hamnade på H&M idag 😉

Skulle bara in lite snabbt, men fanns massvis med röda skyltarna där det stod SALE med stora bokstäver 😅 farligt farligt 😜 men som tur var så höll jag mig bara till just SALE skyltarna och inget annat 😉 ibland har man liiite karaktär iaf 😜


Det här följde med hem..😜☺️ 6 läppglans, 5 kr styck. Förutom ett av dom, det kostade 30 kr på rea..😉

Sen en kräm ögonskugga, (30kr) och 4 st “vanliga” ögonskuggor 😅 (10kr styck) 

Allt är deras egna märke.☺️ inte använt deras nya än, men pigmenteringen gillar jag, det va nån som inte var lika pigmenterad ☺️ men bara och ta lite extra 😉 

Jo, sen köptes sommarkort till mig idag ☺️ Nu kan jag åka i hela Skånelandet med buss, tåg mflr. Hur mycket jag vill fram till 15 augusti.☺️


Ha de bäst. Ska se klart på änglagård ☺️

Leave a Reply

