Förvandling pågår ^^

Här sitter jag och har färg i håret!

Dock bara första omgången 🙂 Har i lite blekning just nu för att ljusa upp innan nästa färg kommer i 🙂
Dock osäker på om jag ska köra på rött eller brunt. Sugen som fan på att köra illrött!
Får helt enkelt se vad jag köper för färg när vi ska till Maxi sen 🙂

Men först ska jag ner till Stan och köpa mig en dra-maten. 🙂 Våran är trasig och jag har lessnat på den (just pga den är trasig) har försökt lagat den läänge och många gånger. Men nu har jag ledsnat så ska till TGR idag och köpa en *måtte dom ha kvar*

Om ca 10 minuter ska jag tvätta ur färgen, sen försöka torka det lite och förhoppningsvis se ut som folk 😛 Annars blir de mössa 😉 haha!

ser nu att de är ljust som fan uppe, men mörkt i topparna som vanligt! 😦 Kanske får slänga i lite blekning i topparna ikväll och så sen. (När jag har handlat mer färg).

Eftersom jag ser på youtube samtidigt så går tiden så jäkla fort, och jag skriver så sakta så färgen ska i princip ur nu 😛 *seg VM*

Ha de bäst så återkommer jag med bilder före, under tiden och efter Ikväll eller imorgon! 🙂

 

Leave a Reply

