Onsdag |Kurvan |

Bra rubrik va? ^^ Helt klart udda. 😛

Sockerkurvan fortsätter att kollas, och jag skriver upp det! På en hemmagjord lapp såklart 😉

img_6944

Tydligen är det onsdag oxå 😉 Va tvungen att fråga kompisen för jag hade ingen aning om vad det var för dag. Ville ha koll på dagen för att veta om jag hade tagit min medicin eller inte..

Och de hade jag inte. ^^ Tur de finns folk med koll.
Och jag vet att min kurva är rent åt helvete! Ska prata med vårdcentralen imorn igen, dom ska ringa mig vid lunch imorn. 🙂 Då får vi se om jag ska höja medicinen jag äter eller helt enkelt ta nåt annat, vet inte riktigt, får se mer imorn!

Kom på nu att jag glömde skriva klart inlägget, MEN, jag har redigerat videon från nationaldagen! 😉

Den kommer upp lite senare, ska bara ladda upp den först! 🙂

 

Leave a Reply

