Footbowl| Koder | Använda?!

Som alla vet så har ju Pringles just nu EM special där man kan få en skål för pringles chips om man köper två rör! 🙂

Och jag har sparat koder, men när jag skulle lägga in dom igår så gick inte det 😦 Då stod det att dom redan var använda?!

Och dom är inte använda! Jag får helt enkelt köpa 2 rör till. Vill ju ha skålen 😉 Prylbög som man är ^^

ladda ned

Jag menar, hur snygg är den inte 😉  Vill ha ^^

Men har som “tur är” redan 1 “ny” kod så behöver bara en till ^^ Och mina chips är slut så behöver ändå ha en ny till denna lördagskväll! 😉

Nu ska jag starta upp tvättmaskinen 🙂 Tvätthögen kommer snart ta över hela lägenheten om jag inte börjar tvätta 😉

Ha de bäst så hörs vi! ❤

2 thoughts on “Footbowl| Koder | Använda?!

    • Det gör du med all säkerhet 🙂 min är nästan tom nu. Har kört en 40 och en 60. 🙂 fullsmockade maskiner.. Varför den bara är nästan tom är för jag packade upp min resväska efter jag startat tvätten tyvärr.. 😕❤️

      Like

Leave a Reply

