Sommaren är här!

Nu är fan sommaren här, det vet man när man har hoppat studsmatta som en idiot!

När min brorson fyllde år i söndags så var jag såklart i hoppartagen! 🙂 Min brorsdotter “tvingar” mig alltid att hoppa ^^ Jag älskar att hoppa, men har inte samma kondition som henne så man blir helt slut till slut 😛 Jag kryper ur mattan med svetten rinnandes över hela kroppen! 😉 Men kul är det! ❤

Satte mamma på att fota mig och lillfröken när vi hoppade ^^

Hon börjar lära sig och fota ^^ Lillfröken “snodde” min kamera en sväng med. Men dom korten kommer nog inte ut här ! 🙂 Vill inte visa alla hur som helst här 🙂 Här är det mest jag som syns, och skulle de va så att någon förälder eller så läser bloggen och inte vill jag ska ha bilderna kvar får du kommentera eller höra av dig och säga till! 🙂 Vill inte stöta mig med någon. 🙂 eller alltså, inte göra någon upprörd på nåt sätt! 🙂

Här kommer en bild till, hur jag såg ut när jag var totalt slut 😉

IMG_3753.JPG

Snyggt va? ^^ haha!

Ha de bäst så hörs vi snart igen! ❤

Leave a Reply

