Sorry! 

Men hade ingen lust alls att slå igång datorn när jag kom hem! 

Jag valde att umgås med D och fixa lite hemma, packa upp det jag köpte på gekås, laga mat, slappa och spela.. Helt enkelt göra roliga saker. 😃 nu menar jag absolut inte att det inte är roligt att blogga. Men blev bara inte så. 😉

Imorgon tänkte jag koppla in kameran i datorn och kanske börja redigera på vloggen jag spelade in förra veckan. Även det jag spelade in på studenten och så. ☺️ om det blev nåt bra☺️  kan ju alltid hoppas! ☺️

Nu borde jag egentligen ligga och snutta kudden och vara i drömmarnas land, men så är det inte. Är D ledig njuter vi av att lägga oss sent och faktiskt kunna vara uppe längre ☺️😉


Våra plantor växer och står i ☺️växt som satan när jag varit iväg. Lyckliga lotta är med bara för jag är så stolt att den fortfarande lever och blommat. 😜 

Ha de bäst så hörs vi! 

Heeeerrå! 

Leave a Reply

