Gekås i Ullared!

Dom fick sig ett spontant besök av mig idag 💚😜

Hux flux hade jag lovat kompisen att åka med honom och hans mamma 😃

Så sagt och gjort så åkte vi dit,gick snabbt som fan dit. Men jag har ont av åksjuka så mådde väl sådär vissa stunder. Men tog piller mot åksjuka, men hann inte börja verka förrän vi var halvvägs. Skulle tagit dom tidigare men haft fullt ös medvetslös från jag vaknade. ^^ 

Först iväg och hämta bilen (brorsans vi skulle låna) sen hem, kasta i sig “brunch”,sen snabbt ner till grannen för mina cigg tog slut, sen springa hem och hämta bilnycklarna för att vi skulle iväg och lämna mammas särbo vid flyget. ✈️ Han skulle flyga hem nu igen. 💛


Sen hem, springa in på toa och göra de man skulle för att sen springa till bilen igen och åka och möta kompisen.. Vidare mot gekås och massa bilar på parkeringen! Räknade med kaos inne, men va väldigt lugnt idag 🙂 inga armbågar behövdes alls 😃

Fick köpt mig två par byxor, och självklart va ett par för små 😩 så satt en tjej på en Facebook grupp att hon ska köpa ett par i en storleken större 😃 jag älskar dom mönstrade byxorna! 


Det blev även underkläder som du ser! Nu kan jag inte gnälla på ett tag 😜😂 


Här är mitt smått jag köpte oxå. 😃 älskar glasen/muggarna med sugrör!😃perfekta i sommar!  😋

Och så köpte jag självklart 4 extra paket i olika färger av sugrör med. 😍 Dessa är i papper istället för plast och såå fina! 💛

Nu ligger jag med ett par ögon som inte vill vara med 😕 dom går i kors medans jag skriver så säger såhär ;

Godnatt och sov gott! 

One thought on “Gekås i Ullared!

Leave a Reply

