Jag lever..

..med hjälp av goa värkmediciner.. 

Igår morse vaknade jag med tandvärk klockan 4-5 på morgonen.. Upp och ta värkmedicin, försöka sova lite till. 

Sen upp, iväg till tåget för att åka mot mark och mamsen. ☺️ men först ett stopp i Varberg och fira min treakusin som tog studenten. 🎉

Under kvällens fest fick jag värken tillbaka och det med basta! Hade så ont samtidigt som jag var trött för jag inte sovit så bra på natten. Så var helt “död” på vägen hem på kvällen, tacksam att broder valde att köra redan innan så jag slapp. Hade nog i ärlighetens namn inte klarat av att köra. Ögonen gick i kors och huvudet dunkade av smärta.. Men väl hemma lyckades värkmedicin ta bort en del. Så gick och la mig. 2 -3 timmar senare brakade helvetet lös igen! 😢 upp, ta mer medicin och försöka somna om. Gick väl sådär. Vid 7 imorse låg jag och googlade på jour tandläkare och hittade, men närmaste var i BoråS.. 😥 men insåg efter en Stund att ligga på soffan va redigt gött. Då kändes det inte lika jävligt och jag kunde få några timmars sömn. Vaknade vid 11 där genomsvettig. Tog på mig långbyxor och tjock tröja när jag gick upp vid 7 för att jag frös så djävulskt.. Men de gjorde jag inte då! Snarare tvärtom! 

Men sen dess har de varit okej, pillren mamma gav mig gjorde susen och jag kan leva som en normal människa. Men! På vägen hem från Varberg innan var jag tvungen och stanna för hjärnan var i black out totalt. Höll på och somna.. Så ut och hoppa och skutta lite så mådde jag bättre och kunde ta oss hem.  ☺️ 

Nu ska jag bara slappa en stund och sen krypa till sängs. ☺️

Hoppas ni har det bra! ☺️

Kramar! 

PS, jag har sån sjuk tandläkar skräck så jag går inte dit mer än i största nödfall! 

One thought on “Jag lever..

  1. Det är ett helvete att ha tandvärk från helvetet,,men försök att gå till plågis för det blir bara dyrare o fler tändet kan det bli hål i med…

    Like

Leave a Reply

