Fröken virrpanna!

OMG vad jag har stressat ikväll.. 

Vi fick tag i sytråd så sydde klart. Men då blev benen olika långa så bara och börja sprätta.. Suck.. Men gav upp i samma veva så började sprätta första benet med.. Inte riktigt klar, men satt mamma på att hjälpa mig i helgen med  det.. Hon klarar det nog bättre 😉 sämre är ju svårt iaf 😂

Sen stressa med att packa, duscha, raka benen, komma på vad jag ska ha på mig imorgon på studenten och då komma på att mitt busskort och bankkort ligger i fickan på ett par byxor som är nerpackade. Bara och öppna upp väskan och hitta dom igen. Kunde blivit en jävla stress imorn annars 😉

Nu har ja äntligen landat i sängen och förhoppningsvis få några timmars sömn innan jag ska upp igen och iväg. ☺️ men men, kanske blir en mindre stressig dag på lördag. 😜 då ska jag sova ut och bara ha de gött. Frågan är hur jag ska lyckas sova ut på en luftmadrass som knarrar och smäller så fort man rör sig 😜😉  men med lite tur går det och sova ut lite iaf. 😉  

Som ni kanske redan listat ut så åker jag till mamma imorn lite hastig och lustigt. Blev bestämt ikväll.. Först student imorn och sen fyller mitt gudbarn / brorsbarn år på söndag. ☺️ 

Jag är jätte ledsen men videon kommer först upp efter jag kommit hem från mamma. Jag vill inte släpa med min dator när jag inte har någon väska till den än och dessutom har mamma bara mobilt bredband hemma så skulle tömma det totalt om jag skulle försöka ladda upp en video på Youtube. 😞 😉

Men finns en fördel! Jag kommer filma så mycket det bara går i helgen/under vistelsen hos mamma. Ska även försöka sno mammas dator och blogga lite på den, annars får ni hålla till godo med mobil bloggar så länge. 

Nu går ögonen i kors så säger godnatt! ❤️

Leave a Reply

