Känslan när 

.. Man ska Lägga upp ett par byxor som ska användas imorgon på studenten och tråden tar slut efter ett ben.. 

Den känslan är inte att leka med! Jag har panik, stressad som fan och vill bara bli klar!! Och det är nu! Jag vill kunna sy klart byxorna och börja packa istället! Inte kuta runt efter sytråd. Som tur är så har D lyckats få tag i tråd hos en vän så han är iväg dit. 

Borde egentligen lägga upp ett par byxor till, men det får jag göra hos mamma istället. Kommer inte hinna båda paren idag tyvärr. 😕


Naglarna ska målas, min packning ska göras, jag ska duscha och helst hinna lägga ansiktsmask  och jag ska helt enkelt göra en jäkla massa saker och stressen växer inom mig! Men snart så! Bara han kommer hem med tråden blir jag nog lugnare 😘

Ha de bäst så hörs vi! 


Fördel med kvällen är helt klart himmelen.❤️

Leave a Reply

