På väg! 

Nu sitter jag på bussen på väg mot stan. ☺️ ska träffa kompisarna som är här. Även vänta in D som jobbar. Vi ska äta ute efter att alla är samlade. 

Nu ringde mobilen att jag ska ta mitt blodsocker så får göra det innan jag kan skriva klart här. 

Nu så, folk kollade lite wierd på mig på bussen, men vad ska man göra? Har man en sjukdom som kräver koll så måste jag göra det. Även om jag är hemma eller ute bland folk. Det bara är sådär, tror det handlar om folks okunskap om just diabetes. 

Som sagt, på väg ner mot stan. Men känns lite som att dom som är här är enbart här för att supa. Dom orkade inte ens möta mig utan jag skulle ta mig till deras hotell och exakt där dom satt.. Jobbigt och behöva röra på sig.. Gah! 

Kommer mer bilder från imorn en annan dag, dom åker hem imorn och jag ska till vårdcentralen. Kan visa er efter det och när jag vet “domen”.. Vad jag får för medicin.. 

Ha de bäst, snart framme! ☺️
Btw, denna busschauffören vet inte  hur  man bromsar in lugnt utan vi flyger varje gång han bromsar. 

2 thoughts on “På väg! 

Leave a Reply

