Mina ben dör snart!

Nu va man hemma igen från grannlandet!

Vi valde att åka med en kompis och hans föräldrar till Danmark över dagen. Dom är här nere på semester några dagar så får passa på! 🙂 Inte ofta de kommer folk och hälsar på oss.

Jag är helt slut i hela kroppen, och tyvärr inte fått i mig den maten jag behöver för att klara mig, så sitter och hör när maten steks i pannan medans jag sitter här och skriver.
Så hungrig att det värker i magen och jag känner mig tung i huvudet.

Så nu blir det snart en rediger köttbit, klyftpotatis och tsatsiki till det! Tyvärr köpt Tsatsiki, men jag orkar inte ställa mig och göra en idag när jag är så hungrig och så slut.

Ska bli intressant och se vad mitt socker visar före maten. jag ska ta socker 5 ggr per dag nu.

ha de bäst så återkommer jag med bilder och lite fun stuff! 🙂

Ha de bäst!

Leave a Reply

