Hej! 

Idag har jag inte ens rört vid datorn! 

Jag sitter i sängen nu och har precis duschat, målat naglarna och så är sängen nybäddad. 😍 kommer inte bli bättre och sova än ikväll. 😜


Ja det är utanför, men det tar jag bort imorn 😉

Dagen har jag ägnat åt att städa och fixa här hemma. 😃 behöver jag ens tillägga att jag var blöt som en vettex trasa efteråt? Det fullkomligen dröp av mig! Men lägenheten är städad.. 

Det är huvudsaken! Det var värt det i slutändan.

Imorn kommer en kompis från där jag bodde innan hit, vi ska åka till Helsingör och göra stan osäker 😜😉 eller så ska vi helt enkelt följa med som sällskap och va med och kolla lite. Jag tänkte ta med mig den lilla kameran och filma hela dagen ☺️ eller ja, så mycket jag kommer ihåg och har tid 😉

Nu ska jag borsta tänderna och sova några timmar innan jag beger mig. 😉☺️

Godnatt så hörs vi! 

Leave a Reply

