Lördag | Tvätta | Städa | m.m

En lördag i all sin enkelhet!

Idag har varit en väldigt enkel lördag!

Jag var himla seg på att gå upp idag, orkade verkligen inte ta mig ur sängen. Men tur att de är helg och man kan slagga så mycket man vill.. 😉

Väl uppe så tog jag mitt blodsocker som vanligt och sen lite frukost på det. 🙂 Ska ta mitt blodsocker före varje måltid och 2 timmar efter, men kom på nu när jag skrev det att jag glömde mäta innan jag åt middag och efter. =/ Fan, får sätta alarm i telefonen.. Har som tur är till på onsdag och mäta. Så kanske kan lösa sig ändå!

Har faktiskt städat lite, men bara när fläkten var riktad mot mig, håller på att rinna bort annars. Helt sjukt! Och ja jag är en av typerna som klagar så fort de blir lite för varmt. Jag röstar för att de ska va lika skönt hela dygnet som de är på kvällarna 😉

Har även kört två maskiner tvätt, funderar på o dra en till innan D kommer hem från jobbet. Våra grannar bruka tvätta sent så de är vanligt i de här huset 🙂
Får snart kolla hur det gick med kostymbyxorna jag tvättat. Första gången jag gör det. 😛 Kan gå precis hur som helst! 😉 Men tror faktiskt de går rätt bra, frågat runt lite bland mammorna och fått tips och råd. 🙂

Nu ser jag på “en gång i phuket” som går på sjuan 🙂 Allt för att fördriva tiden 🙂 Och så bloggar jag såklart, har även laddat upp min vlogg sen igår. 🙂

Ha de bäst så hörs vi!

 

Leave a Reply

