Redigerar video

Har balkonghäng med datorn och tänkte jag skulle redigera dagens vlogg, men insåg då såklart att jag har ingen musik i denna datorn, så får redigera den på den stora datorn!

Men men, kan ju alltid blogga lite när datorn ändå är startad och jag sitter här. ^^

img_5911

Det kommer nog tyvärr bli en ganska lång video, såg att den va runt 48 minuter innan redigering, och jag får se hur mycket jag kommer ta bort och inte. 🙂

Men de kommer komma en video i vilket fall som helst, antingen idag eller imorgon. 🙂

En sak är klar, så jävla gött på balkongen så känns lite overkill och gå in och sätta sig vid den andra datorn och redigera. Solen är på andra sidan så är himla svalt här. 🙂 Såå skönt! 🙂 Men FUCK vad jag mår illa idag, 😦 Har ätit och druckit massor men ändå mår jag illa, blir nog en dos bikarbonat om det inte vill ge med sig. Eller äta lite mer, vi får se!

IMG_0663.JPG

Viss är de vackert? 😉 hahah! Jag ser ut som en skräcködla 😛 Men de va ju iof inget nytt 😉

Nu slutar min gubbe jobbet och ska handla lite på vägen hem, funderar på o be han köpa med sig lite extra bröd så jag kan käka lite när han kommer hem ^^ Så slipper jag dricka den satans bikarbonaten. 😛

Nu känner jag att de bara är massa babbel, och jag börjar få ont i benen av att sitta med datorn i knät.Har ingen ergonomisk ställning överhuvudtaget. 🙂

Så avslutar dravlet och går och redigerar filmen istället! Ha de!

 

Btw, jag kommer berätta mer i ett eget inlägg om hur de gick på VC idag. 🙂

Leave a Reply

